top of page
Vyhledat
bgrundelova7

Jak účinně a nenásilně oslovit zákazníky?

Aktualizováno: 2. 10.

V pekárenských společnostech Seval a Illík se rozhodli  pro moderní řešení oslovení zákazníků. Na svých nově otevřených prodejnách využívají reklamní panely z naší produkce. Reklamní panely nahrazují jak ručně psané nabídkové tabule, tak i papírové plakáty. Informace zobrazované na panelech nemusí být nutně jen o aktuální nabídce v sortimentu pekáren případně akčním zboží, ale lze pomocí panelů informovat například o změnách v otevírací době ve svátcích nebo o chystaných novinkách v sortimentu apod. Pro zákazníky mohou být zajímavé také videa a fotografie z výroby.

Panely ve velikostech od 32“ do 86“ fungují na bázi Androidu, dle typu jsou určeny pro vnitřní nebo venkovní použití a z hlediska provozu jsou určeny pro režimy 18/7 nebo 24/7. Automaticky se zapínají a vypínají ve stanovenou dobu, což přináší úsporu elektrické energie, nevyžadují žádnou starost ze strany personálu prodejny a jejich provoz je plně autonomní. Pro provoz aplikace zobrazování reklamních kampaní není nutné v panelech cokoliv instalovat, jelikož je využíván integrovaný webový prohlížeč s možností automatického spuštění. Příprava a plán zobrazování reklamních šotů lze tvořit, řídit a také kontrolovat „na dálku“ přes internet z centrály firmy pomocí naší webové aplikace WebReklamy.

 

Více informací najdete na www.reklamnidispleje.cz

1 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page