Vyhledat

Léto je tady, pojďme si občerstvení vychutnat venku na zahrádce

Není nic lepšího, než si vychutnat skvělé jídlo a osvěžující nápoj venku na čerstvém vzduchu. Málokdo si v létě vybere pro čas strávený v restauraci, nebo v baru vnitřní prostory podniku. Proto je dobré se na sezónu venkovních zahrádek dobře připravit. My doporučujeme mobilního číšníka, nebo alespoň mobilní bankovní terminál. A co vše je dobré mít připraveno, aby byl zákazník, ale i zaměstnanec spokojen?



Venkovní prostory

Zahrádka, nebo jen pár stolů v ulici. To postačí k tomu, aby si lidé vychutnali vaše občerstvení venku. V přírodě, mezi lidmi, v ruchu velkoměsta tak, jak to mají rádi. Důležité je příjemné a pohodlné posezení a spokojený personál, který nepokazí krásný okamžik. K tomu, aby se obsluha mohla bez jakýchkoli starostí věnovat výhradně zákazníkovi je dobré ji vybavit funkčním pokladním systémem. Takový pokladní systém nesmí obsluze zavazet v rukách a měl by být nastaven tak, aby byl prodej samotný rychlý a intuitivní.



Co tedy doporučujeme?

Doporučujeme nastavit pokladní systém tak, aby bylo obsluze na první pohled jasné, co kam patří. Co tím myslíme? V pokladním SW CONTO je možnost nastavení tzv. mapy stolů. Tu je dobré si přednastavit podle toho, jak každý den stoly rozmisťujete a to i na zahrádce. Zamezíte tak chaosu, který se může stát při roznášení objednaných jídel a pití, ale také hlavně při placení zákazníků.



Placení nejen na baru

Platit může zákazník na baru, nebo přímo na place. Větší luxus je pro zákazníka, když obsluha přijde s účtem ke stolu. Zde zákazník v pohodlí zaplatí a možná ještě chvíli posedí. Je dobré si pořídit mobilní pokladnu, mobilního číšníka, nebo alespoň mobilní bankovní terminál.


A jaký je rozdíl mezi mobilní pokladnou a mobilním číšníkem?

Je to jednoduché, mobilní pokladna funguje samostatně. Můžete ji použít v restauraci, ale také jinde, například ve stánku na festivalu. Za to mobilní číšník, přímo komunikuje s dotykovou pokladnou na baru, ale také například s tiskárnou objednávek v kuchyni. Má více funkcí pro samotný provoz restaurace, ale bez své "mateřské" pokladny je ztracen.



Urychlení a usnadnění práce

Kvalitní a dobře nastavený pokladní systém přináší mnoho výhod. Nejen, že urychlí práci a samotný prodej, ale může usnadnit práci zaměstnancům, ale i vedení společnosti. Pokud je k pokladnímu systému připojen také skladový software a vše je správně nastaveno jsou inventura, naskladňování a veškeré operace se skladem radost. A v neposlední řadě, správně nastavený pokladní sytém dokáže ušetřit obsluze také čas, takže vám vydělá více peněz.


Nebojte se zeptat

Pokud si nevíte rady, jestli máte vše v pokladně nastaveno správně, není nic jednoduššího, než se zeptat odborníků. Bývá to otázka pár minut. Technik se připojí na dálku k vám na počítač, nebo na dotykovou pokladnu a zjistí nastavení pokladního systému. Může v rychlosti vyhodnotit stav a také navrhnout řešení, díky kterému se prodej pro vaše zaměstnance stane pohodlnější.


email: pokladny@hcv.cz

telefon na technika: +420 739 517 837

18 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše