Typové řešení POTRAVINY DROGERIE
Varianta pokladního systému OBCHODNÍK určená pro samoobslužný způsob prodeje v maloobchodních prodejnách potravin, drogeie a podobných sortimentů zboží, s jedním či více pokladními místy s možností využití jak klasických registračních pokladen, tak i počítačových POS pokladen. Systém lze doplnit váhami v pultovém úseku maso-uzenina a samoobslužnými váhami v úseku ovoce-zeleniny. Řešení vhodné pro jednu prodejnu nebo celou síť prodejen s centrálou (výrobnou, velkoskladem apod.).
Hlavní vlastnosti:
- Odstranění sledování hospodaření prodejny tzv. "korunou" tj. zatěžováním a odtěžováním v prodejních cenách.
- Okamžitý přehled o skladových zásobách, vedení pohybových dokladů skladu
- Využití čárových kódů při naskladnění a prodeji
- Využití váhových čárových kódů
- Tisk vlastních váhových čárových kódů
- Možnost využití více čárových kódů u jednoho zboží
- Tisk etiket, cenovek a regálových štítků
- Rychlá inventarizace zásob s využitím pokladen a mobilních terminálů
- Statistika prodeje zboží v členění na roky, měsíce a dny
- Možnost začlenění váh s tiskem etiket (úsek maso-uzeniny a úsek ovoce-zelenina)
- Možnost prodeje na dodací listy za velkoobchodní ceny s následnou fakturací
- Možnost věrnostního systému zákaznických karet
- Evidence objednávek na dodavatele, sledování vykrytí
- Evidence objednávek odběratelů, sledování vykrytí
- Elektronická komunikace s dodavateli - EDI, CSV
- Převod dat do externího účetnictví
- Evidence alergenů v katalogu zboží a tisk na cenovkách a etiketách
- Evidence složení zboží (suroviny) a tisk na etiketách váh úseku maso-uzeniny
- Jednoduchá evidence měrné ceny a měrné jednotky v katalogu zboží
- Tisk měrné ceny a měrné jednotky na cenovkách a etiketách
Technické vybavení:

- Server v zázemí prodejny
- Alespoň jedno PC pracoviště (kancelářský počítač) v zázemí prodejny
- Registrační pokladny případně POS pokladny
- Snímače čárových kódů (ruční, pultové, kombinované - snímač/váha)
- Mobilní terminál pro evidenci zboží
PRONÁJEM (CLOUD):
- V případě, že nechcete nést prvotní náklady na pořízení serveru a programového vybavení, nabízíme cloudové řešení (pronájem za měsíční paušální platbu). VÍCE INFORMACÍ ZDE
Reference:
- Prodejny Pekárna LOMNÁ s.r.o.
- Prodejny Maximarket s.r.o.
- Další ZDE.
Pokladní a skladový systém Obchodník lze v širokém rozsahu přizpůsobit Vašim požadavkům. Umožní Vám sledovat celý proces oběhu zboží od objednání, naskladnění, nacenění až po prodej. U prodeje potravin, drogerie, smíšeného zboží apod. lze využívat registrační i počítačové (POS) pokladny, v případě potřeby lze úsek masa a uzenin, případně úsek ovoce a zeleniny vybavit váhami s tiskem etikety s čárovým kódem. Navíc, systém umožní vyhodnocení na základě určení výše dosažené marže, obrátkovosti a statistiky prodeje. Práce se systémem je rychlá a jednoduchá, lze pracovat i "na dálku" přes internet.
Pokladní systém lze rozšířit o další speciální moduly jako je velkobchodní prodej, věrnostní systém případně kamerový systém a zabezpečení zboží proti krádeži.
Ať už se ve vašem případě jedná o jakýkoli typ prodejny, vytvoříme pro Vás řešení na míru vyhovující Vašim požadavkům a možnostem. Chcete-li minimalizovat prvotní náklady na pořízení pokladního systému, nabízíme možnost pronájmu programového vybavení Obchodník. Pro zákazníky s uzavřenou smlouvou na systémovou podporu garantujeme servis, poradenství a hotline v dohodnutých rozsazích a časech.