Typová řešení PEKÁRNY

PekarnaVarianta pokladního systému OBCHODNÍK určená pro pultový způsob prodeje v maloobchodních prodejnách pečiva s jedním či více pokladními místy s možností souběžného otevření více účtů na pokladně. Pokladní systém lze použít jak pro jednu prodejnu, tak i pro síť prodejen s výrobnou (možnost sledování výroby).

Hlavní vlastnosti:

  • Odstranění sledování  hospodaření prodejny tzv. "korunou" tj. zatěžováním a odtěžováním v prodejních cenách.
  • Okamžitý přehled o skladových zásobách, vedení pohybových dokladů skladu                    
  • Prodej pomocí čísel zboží (PLU)
  • Využití čárových kódů při naskladnění a prodeji
  • Možnost souběžného otevření více účtů (využiotí při prodejních špičkách)
  • Jednoduchá cenotvorba (evidence prodejních cen zboží na základě požadované marže)
  • Tisk etiket, cenovek a regálových štítků
  • Rychlá inventarizace zásob s využitím pokladen a mobilních terminálů
  • Možnost sledování výroby
    • Vedení receptur (kalkulací)
    • Možnost výroby zboží (výrobní list)
    • Odpis surovin na základě receptur
  • Statistika prodeje zboží v členění na roky, měsíce a dny
  • Možnost prodeje na dodací listy za velkoobchodní ceny s následnou fakturací
  • Možnost věrnostního systému zákaznických karet
  • Evidence objednávek na dodavatele, sledování vykrytí
  • Evidence objednávek odběratelů, sledování vykrytí
  • Elektronická komunikace s dodavateli - EDI, CSV
  • Převod dat do externího účetnictví
  • Specifika prodeje pečiva
    • Evidence alergenů v katalogu zboží a tisk na cenovkách a etiketách
    • Evidence složení zboží (suroviny) a tisk na etiketách váh úseku maso-uzeniny
  • Jednoduchá evidence měrné ceny a měrné jednotky v katalogu zboží
  • Tisk měrné cena a měrné jednotky na cenovkách a etiketách

 

Technické vybavení:POSpokladnaqmp2044-64-keys

  • Server v zázemí prodejny
  • Alespoň jedno PC pracoviště (kancelářský počítač) v zázemí prodejny
  • Registrační pokladny případně POS pokladny
  • Snímače čárových kódů (ruční, pultové, kombinované - snímač/váha)
  • Mobilní terminál pro evidenci zboží

  

PRONÁJEM (CLOUD):

  • V případě, že nechcete nést prvotní náklady na pořízení serveru a programového vybavení, nabízíme cloudové řešení (pronájem za  měsíční paušální platbu). VÍCE INFORMACÍ ZDE.

 

Reference:

  • Prodejny Pekárna LOMNÁ s.r.o.
  • Prodejny Maximarket s.r.o.
  • Další ZDE.

 

Pokladní a skladový systém Obchodník lze v širokém rozsahu přizpůsobit Vašim požadavkům. Umožní Vám sledovat celý proces oběhu zboží od objednání, naskladnění, nacenění až po prodej. U prodeje pečiva lze využívat možnost vedení receptur a následnou výrobu výrobními doklady. Pokladny umožňují souběžné otevření více účtů (více prodavačů). Navíc, systém umožní vyhodnocení na základě určení výše dosažené marže, obrátkovosti a statistiky prodeje. Práce se systémem je rychlá a jednoduchá, lze pracovat i "na dálku" přes internet.

Pokladní systém lze rozšířit o další speciální moduly jako je velkobchodní prodej, věrnostní systém případně kamerový systém a zabezpečení zboží proti krádeži.

Ať už se ve vašem případě jedná o jakýkoli typ prodejny, vytvoříme pro Vás řešení na míru vyhovující Vašim požadavkům a možnostem. Chcete-li minimalizovat prvotní náklady na pořízení pokladního systému, nabízíme možnost pronájmu programového vybavení Obchodník. Pro zákazníky s uzavřenou smlouvou na systémovou podporu garantujeme servis, poradenství a hotline v dohodnutých rozsazích a časech.

  POSLAT POPTÁVKU