Typové řešení POTRAVINY DROGERIE

Potraviny

Varianta pokladního systému OBCHODNÍK určená pro samoobslužný způsob prodeje v maloobchodních prodejnách potravin, drogeie a podobných sortimentů zboží, s jedním či více pokladními místy s možností využití jak klasických registračních pokladen, tak i počítačových POS pokladen. Systém lze doplnit váhami v pultovém úseku maso-uzenina a samoobslužnými váhami v úseku ovoce-zeleniny. Řešení vhodné pro jednu prodejnu nebo celou síť prodejen s centrálou (výrobnou, velkoskladem apod.).

Hlavní vlastnosti:

  • Odstranění sledování  hospodaření prodejny tzv. "korunou" tj. zatěžováním a odtěžováním v prodejních cenách.
  • Okamžitý přehled o skladových zásobách, vedení pohybových dokladů skladu                    
  • Využití čárových kódů při naskladnění a prodeji
  • Využití váhových čárových kódů
  • Tisk vlastních váhových čárových kódů
  • Možnost využití více čárových kódů u jednoho zboží
  • Tisk etiket, cenovek a regálových štítků
  • Rychlá inventarizace zásob s využitím pokladen a mobilních terminálů
  • Statistika prodeje zboží v členění na roky, měsíce a dny
  • Možnost začlenění váh s tiskem etiket (úsek maso-uzeniny a úsek ovoce-zelenina)
  • Možnost prodeje na dodací listy za velkoobchodní ceny s následnou fakturací
  • Možnost věrnostního systému zákaznických karet
  • Evidence objednávek na dodavatele, sledování vykrytí
  • Evidence objednávek odběratelů, sledování vykrytí
  • Elektronická komunikace s dodavateli - EDI, CSV
  • Převod dat do externího účetnictví
  • Evidence alergenů v katalogu zboží a tisk na cenovkách a etiketách
  • Evidence složení zboží (suroviny) a tisk na etiketách váh úseku maso-uzeniny
  • Jednoduchá evidence měrné ceny a měrné jednotky v katalogu zboží
  • Tisk měrné cena a měrné jednotky na cenovkách a etiketách


Technické vybavení:POSpokladnaqmp2044-64-keys

  • Server v zázemí prodejny
  • Alespoň jedno PC pracoviště (kancelářský počítač) v zázemí prodejny
  • Registrační pokladny případně POS pokladny
  • Snímače čárových kódů (ruční, pultové, kombinované - snímač/váha)
  • Mobilní terminál pro evidenci zboží

 

PRONÁJEM (CLOUD):

  • V případě, že nechcete nést prvotní náklady na pořízení serveru a programového vybavení, nabízíme cloudové řešení (pronájem za  měsíční paušální platbu). VÍCE INFORMACÍ ZDE.

 

Reference:

  • Prodejny Pekárna LOMNÁ s.r.o.
  • Prodejny Maximarket s.r.o.
  • Další ZDE.

 

Pokladní a skladový systém Obchodník lze v širokém rozsahu přizpůsobit Vašim požadavkům. Umožní Vám sledovat celý proces oběhu zboží od objednání, naskladnění, nacenění až po prodej. U prodeje potravin, drogerie, smíšeného zboží apod. lze využívat registrační i počítačové (POS) pokladny, v případě potřeby lze úsek masa a uzenin, případně úsek ovoce a zeleniny vybavit váhami s tiskem etikety s čárovým kódem. Navíc, systém umožní vyhodnocení na základě určení výše dosažené marže, obrátkovosti a statistiky prodeje. Práce se systémem je rychlá a jednoduchá, lze pracovat i "na dálku" přes internet.

Pokladní systém lze rozšířit o další speciální moduly jako je velkobchodní prodej, věrnostní systém případně kamerový systém a zabezpečení zboží proti krádeži.

Ať už se ve vašem případě jedná o jakýkoli typ prodejny, vytvoříme pro Vás řešení na míru vyhovující Vašim požadavkům a možnostem. Chcete-li minimalizovat prvotní náklady na pořízení pokladního systému, nabízíme možnost pronájmu programového vybavení Obchodník. Pro zákazníky s uzavřenou smlouvou na systémovou podporu garantujeme servis, poradenství a hotline v dohodnutých rozsazích a časech.